ClickCease Skip to content

Voor 14:00 besteld, in 1-2 dagen in huis

NU gratis verzending in Nederland!

Gratis verzending BE & DE vanaf 35,-

Klachtenbeleid

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur
via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/
consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je een vraag?

Stel je vraag aan één van onze medewerkers. 

Julia-support-yessential

Heb je een vraag?

Stel je vraag aan één van onze medewerkers.

Julia-support-yessential
De waardering van yessential.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 994 reviews.
Seintje krijgen bij nieuwe voorraad? Wij sturen een mail, zodra het product weer op voorraad is! Laat hieronder je e-mailadres achter.