Veelgestelde vragen
– Bestelling & Levering
-
Alle woonaccessoires worden uit voorraad geleverd. Voor bestellingen in Nederland is voor 14:00 besteld, is in 1 á 2 werkdagen in huis. Op maat gemaakte naambordjes hebben een levertijd van +4/6 weken.
-
Ja zeker. Zodra wij jouw pakketje hebben overgedragen aan PostNL ontvang je een track & trace code. Wel zo handig!
-
Helaas kunnen bestellingen niet geannuleerd worden. Zodra de betaling is afgerond zal je pakketje meteen ingepakt worden. Je bestelling mag je altijd nog retourneren zodra je dit hebt ontvangen. Zie het kopje ‘retourneren’ hoe je je bestelling kunt retourneren.
-
Wij hebben geen winkel, Yessential verkoopt zijn producten alleen online op de webshop. Voor maatwerk (huis)nummers/bedrijfsbelettering is het mogelijk om een afspraak in te plannen.
-
Verzendtijd Nederland:
Niet op maat gemaakte producten: 1 á 2 werkdagen
Wel op maat gemaakte producten: 4 á 5 wekenVerzendtijd Belgie:
Niet op maat gemaakte producten: 1 á 2 werkdagen
Wel op maat gemaakte producten: 4 á 5 wekenVerzendtijd Duitsland:
Niet op maat gemaakte producten: 1 á 2 werkdagen
Wel op maat gemaakte producten: 4 á 5 wekenVerzendtijd Frankrijk:
Niet op maat gemaakte producten: 2 á 4 werkdagen
Wel op maat gemaakte producten: 4 á 5 weken -
Je bestelling wordt met PostNL bij je bezorgd via een brievenbuspakket of pakket. Bij een brievenbuspakket hoef je er dus niet voor thuis te blijven.
Ook is het mogelijk om in de checkout de dichtsbijzijnde PostNL op -en afhaallocatie te selecteren. Zodoende kun je je pakket daar ophalen. Dit geldt NIET voor brievenbuspakketten.
-
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Zodra ze zending bij PostNL is, kunnen wij niks meer doen.
– Montage
-
Goede vraag! In slechts 4 stappen heb jij de Amato huisnummer(s) al gemonteerd op de muur waar je hem wilt hebben. Wij hebben een stappenplan gemaakt op deze pagina. Daarbij ontvang je een installatie template, zodat je Amato makkelijk kunt ophangen,
-
Jammer dat het niet helemaal is gelukt met de montage en dat ze nu beschadigd zijn. Wij snappen heel goed dat je nieuwe zou willen ontvangen, echter geven wij helaas garantie TOT aan de montage.
Zijn jouw huisnummers al voor de montage beschadigd? Stuur ons dan een mail met foto’s naar [email protected], dan sturen wij z.s.m. nieuwe naar je op!
-
Goede vraag! In slechts 4 stappen heb jij de Milano huisnummer(s) al gemonteerd. Wij hebben een stappenplan gemaakt op deze pagina.
-
Die kun je op deze pagina downloaden.
-
Bij de meeste huisnummers hebben wij een breedte toegevoegd! Klik op het huisnummer die je wilt bestellen en onder de afbeeldingen en boven de ‘in winkelmand’ knopt komt dan de breedte te staan. Zie afbeelding.
– Contact
-
Wij hebben geen winkel, de producten verkopen wij alleen via de webshop. Wel kun je ons bereiken via email [email protected] Wij streven er naar om dezelfde dag nog te reageren! Bellen is ook mogelijk via 085-0806343. Wij proberen jouw vraag zo snel en goed mogelijk te beantwoorden.
– Betalingen
-
Zoals elke ander webshop is het mogelijk te betalen met iDeal , Klarna en Creditcard. Ook kun je bij ons betalen met Bancontact, Apple pay, Belfius Direct Net en KBC/CBC Payment button.
Wil je het liever overschrijven? Dat is ook mogelijk. Neem dan contact met ons op per mail. Geef in de mail aan wat je wilt bestellen, dan gaan wij dat in orde maken! -
De factuur wordt na een bestelling automatisch verzonden naar je e-mailadres. Koop je de woonaccessoires zakelijk? Vul dan je bedrijfsnaam en BTW nummer in. Na afronding betaling ontvang je je factuur automatisch per mail.
-
Ja zeker, de betaling wordt in de online omgeving en uitgevoerd door jouw eigen bank. De veiligheid van de transactie wordt gegarandeerd door jouw bank. Wij ontvangen de transactie en kunnen jouw bestelling gelijk verwerken.
-
Ja zeker! In de checkout kun je je BTW nummer invullen. Automatisch wordt dan de btw verlegd. Let op: BTW nummer moet geregistreerd staan in VIES.
– Retourneren
-
Niet tevreden? Dat kan helaas wel is voorkomen! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen vanaf aankoopdatum retourneren.
Lees dit goed door voor het retourneren ↓
Je kunt gebruik maken van het Yessential retourportaal waar je jouw bestelling tegen een gereduceerde prijs kunt retourneren. (Zakelijk besteld? Dan kun je hier helaas geen gebruik van maken):Stap 1: Ga naar onze retourportal en login met je ordernummer + postcode.
Stap 2: Volg alle stappen in het portaal totdat je een retourlabel van ontvangt.
Stap 3: Verpak de retourzending goed en plak het label goed zichtbaar op het pakket.
Stap 4: Zodra wij de retour hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen op de rekening wordt teruggestort.LET OP:
Je bent zelf altijd verantwoordelijk voor retourzendingen, ook als er een probleem is met de vervoerder of het product beschadigd raakt tijdens het retourneren. Het is daarom aan te raden om alle producten vooraf goed te controleren op eventuele breuk en de producten vervolgens goed te verpakken zodat deze niet beschadigd raken bij retournering. -
Is het product kapot of werkt het niet? Geen zorgen! Ga naar onze retourportal en login met je ordernummer + postcode, maak er een aantal foto’s van en voeg dit toe. Wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.
-
Ander artikel ontvangen dan besteld? Oops, onze fout! Klik op de link van onze retourportal en login met je ordernummer + postcode. Wij sturen je vervolgens een retourlabel, uiteraard betaald door ons. Zodra je retour is ingeleverd bij PostNL sturen wij z.s.m. de juiste artikelen op.
Retourneer je je bestelling zelf zonder onze retourlabel? Wij kunnen dit helaas niet vergoeden.
-
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
-
Vrijwel kan het altijd worden geretourneerd. Er zijn echter een aantal uitzonderingen om het retour te kunnen sturen:
- Het niet gebruikt is volgens de instructies of wegens het verkeerd gebruiken van het product.
- Producten die niet door toedoen van de leverancier zijn beschadigd of duidelijk zijn gebruikt kunnen wij helaas niet aannemen.
- Producten die incompleet of niet in de originele verpakking bij ons terug komen vallen ook niet onder ons retourbeleid.
- Op maat gemaakte artikelen. Wij kunnen dat niet meer doorverkopen.
-
Heb jij een 3 of 4-delig toiletset gekocht, maar wil je toch een item niet behouden en daarom retourneren? Dat is mogelijk, maar we berekenen bij de retour de individuele verkoopprijs per product.
Stel: je bestelt een 3-delige toiletset van €59,95. De toiletborstel en toiletrolhouder wil je behouden. Het haakje niet. De borstel is €34,95 en de toiletrolhouder €18,95 samen €53,90. In totaal storten we dan €6,05 terug.
Is het totaal van de individuele productprijzen hoger dan de aangeschafte bundelprijs? Dan dient je het restante bij te betalen. Wij kunnen alleen de prijzen aanbieden als alle items van de set worden afgenomen.
– Zakelijk
-
Ja, zeker. Na afronding van de betaling ontvang je per mail je factuur.
-
Ja dit is mogelijk! Mail naar [email protected] het product en het aantal wat je wilt bestellen. Voeg daarbij ook je bedrijfsnaam, adres en btw nummer aan toe. Zodra wij de betaling hebben ontvangen sturen wij het op!
-
Ja zeker, dit is ook mogelijk! Mail naar [email protected] voor verder contact.