Veelgestelde vragen
– Bestelling & Levering
-
Alle ‘losse’ moderne huisnummers worden uit voorraad geleverd! Voor bestellingen in Nederland is voor 15:00 besteld, is de volgende werkdag in huis. De op maat gemaakte naambordjes hebben een levertijd van 3 tot 4 weken.
-
Ja zeker. Zodra wij jouw pakketje hebben overgedragen aan PostNL ontvang je een track & trace code. Wel zo handig!
-
Helaas kunnen bestellingen niet geannuleerd worden. Zodra een bestelling zal je pakketje meteen klaargemaakt worden. Je bestelling mag je altijd nog retourneren zodra je dit hebt ontvangen, zie het kopje ‘retourneren’ hoe je kunt retourneren.
-
Wij hebben geen winkel, Yessential verkoopt zijn producten alleen online op de webshop. Voor maatwerk (huis)nummers/bedrijfsbelettering is het mogelijk om een afspraak in te plannen.
-
Verzendtijd Nederland:
Niet op maat gemaakte producten: 1 á 2 werkdagen
Wel op maat gemaakte producten: 3 á 4 wekenVerzendtijd Belgie:
Niet op maat gemaakte producten: 1 á 3 werkdagen
Wel op maat gemaakte producten: 3 á 4 wekenVerzendtijd Duitsland:
Niet op maat gemaakte producten: 2 á 4 werkdagen
Wel op maat gemaakte producten: 3 á 4 wekenVerzendtijd Frankrijk:
Niet op maat gemaakte producten: 3 á 5 werkdagen
Wel op maat gemaakte producten: 3 á 4 weken -
De bestelling wordt met PostNL bij je bezorgd via een brievenbuspakket. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven!
– Montage
-
Goede vraag! In slechts 4 stappen heb jij de Amato huisnummer(s) al gemonteerd op de muur waar je hem wilt hebben. Wij hebben een stappenplan gemaakt op deze pagina. Daarbij ontvang je een installatie template, zodat je Amato makkelijk kunt ophangen,
-
Die kun je op deze pagina downloaden.
-
Bij de meeste huisnummers hebben wij een breedte toegevoegd! Klik op het huisnummer die je wilt bestellen en onder de afbeeldingen en boven de ‘in winkelmand’ knopt komt dan de breedte te staan. Zie afbeelding.
– Contact
-
Wij hebben geen winkel, de producten verkopen wij alleen via de webshop dus hebben wij geen telefoonnummer. Wel kun je ons bereiken via email, of vul het contactformulier in op de contact pagina. Wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Ook kan je contact opnemen via onze Facebook en Instagram Messenger, elke dag zijn wij bereikbaar tot 22:00.
– Betalingen
-
Zoals elke ander webshop is het mogelijk te betalen met iDeal , Paypal, Klarna en Creditcard. Ook kun je bij ons betalen met Bancontact, Apple pay, Belfius Direct Net en KBC/CBC Payment button.
-
De factuur wordt na een bestelling automatisch vertoond bij je bestelling. Koop je de huisnummers zakelijk en wil je een factuur met je bedrijfsnaam erop? Mail dan naar hello@yessential.nl.
-
Ja zeker, de betaling wordt in de online omgeving en uitgevoerd door jouw eigen bank. De veiligheid van de transactie wordt gegarandeerd door jouw bank. Wij ontvangen de transactie en kunnen jouw bestelling gelijk verwerken.
– Retourneren
-
Niet tevreden? Dat kan helaas wel is voorkomen! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren naar het adres:
Yessential
Honderdland 308
2676LV Maasdijk
NederlandVoeg daarbij een note toe met daarop je naam en order nummer. Wij storten het geld bij ontvangst direct naar je terug!
-
Is het product kapot of werkt het niet? Geen zorgen! Meld het via hello@yessential.nl, maak er een aantal foto’s van en voeg dit in de bijlage, zodat wij dit in behandeling kunnen nemen. Wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.
-
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via hello@yessential.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
-
Vrijwel kan het altijd worden geretourneerd. Er zijn echter een aantal uitzonderingen om het retour te kunnen sturen:
- Het niet gebruikt is volgens de instructies of wegens het verkeerd gebruiken van het product.
- Producten die niet door toedoen van de leverancier zijn beschadigd of duidelijk zijn gebruikt kunnen wij helaas niet aannemen.
- Producten die incompleet bij ons aankomen vallen ook niet onder ons retourbeleid.
- Op maat gemaakte artikelen. Wij kunnen dat niet meer doorverkopen.
– Zakelijk
-
Ja dit is mogelijk! Mail naar hello@yessential.nl het product en het aantal wat je wilt bestellen. Voeg daarbij ook je bedrijfsnaam, adres en btw nummer aan toe. Zodra wij de betaling hebben ontvangen sturen wij het op!
-
Ja zeker, dit is ook mogelijk! Mail naar hello@yessential.nl voor verder contact.