veelgestelde vragen
Ik wil een product ruilen. Hoe werkt dit?
Het makkelijkst is om de item(s) die je nu hebt te retourneren, en het gewenste op onze website te bestellen. Zodra we je retour ontvangen storten we z.s.m. het aankoopbedrag naar je terug.
Let op: producten dienen in originele verpakking en staat te worden geretourneerd. Anders worden ze NIET retour aangenomen.
Ik heb een beschadigd of defect product ontvangen. Wat nu?
Is het product beschadigd of werkt het niet? Geen zorgen! Ga dan naar ons retourportal en upload een aantal foto’s. Wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.
Ik heb een verkeerd of onvolledig product ontvangen. Wat nu?
Een ander of onvolledig artikel ontvangen dan besteld? Oops, onze fout. Dit gaan we direct oplossen!
Ga dan naar ons retourportal met je ordernummer en postcode. Volg de stappen en upload een aantal foto’s. Wij sturen je vervolgens een retourlabel (uiteraard betaald door ons). Zodra je retour is ingeleverd bij PostNL sturen wij z.s.m. de juiste artikelen op.
Retourneer je je bestelling zelf zonder onze retourlabel? Wij kunnen dit helaas niet vergoeden.
Ik heb een toiletset gekocht, maar wil 1 item retourneren. Hoe werkt de terugbetaling?
Heb jij een 3 of 4-delig toiletset gekocht, maar wil je toch een item niet behouden en daarom retourneren? Dat is mogelijk, maar we berekenen bij de retour de individuele verkoopprijs per product.
Stel: je bestelt een 3-delige toiletset van €59,95. De toiletborstel en toiletrolhouder wil je behouden. Het haakje niet. De borstel is €34,95 en de toiletrolhouder €18,95 samen €53,90. In totaal storten we dan €6,05 terug.
Is het totaal van de individuele productprijzen hoger dan de aangeschafte bundelprijs? Dan dient je het restante bij te betalen. Wij kunnen alleen de prijzen aanbieden als alle items van de set worden afgenomen.
Is retourneren gratis?
Nee helaas, de retourkosten zijn voor de klant zelf.
Wij versturen alle bestellingen in Nederland gratis en naar België / Duitsland vanaf €35,-. Niet tevreden zijn over een bestelling? Dan mag je bestelling retour sturen binnen het retourtermijn. Echter zijn deze kosten voor de klant zelf. In ons retourportaal kun je zelf een vervoerder kiezen bij jou in de buurt. Wel zijn de retourkosten van elke vervoerder verschillend.
Ontdek alle veelgestelde vragen hier.
NEEM CONTACT MET ONS OP
Heeft u vragen of hulp nodig? Wij helpen u graag! Of u nu meer informatie over onze producten zoekt of ondersteuning nodig heeft bij een bestelling, neem gerust contact met ons op.
CONTACT YESSENTIAL
Heb je een vraag of wil je iets weten? Stuur ons een e-mail en wij proberen jouw mail binnen 24u te beantwoorden. Doorgaans beantwoorden wij alle mails binnen een halve dagdeel.
Je vraag nog niet beantwoordt? We hebben nog meer veelgestelde vragen gedurende tijd verzameld. Lees ze hier via de pagina: veelgestelde vragen.
ADRES:
Yessential B.V.
ABC Westland 249
2685DC Poeldijk
Nederland
KVK: 85778648
BTW: NL827839613B03
Let op: dit is geen bezoekadres
HELLO@YESSENTIAL.NL
Reactie binnen 24u!
maandag t/m vrijdag
085-0806343
Bel openingstijden:
09:00 – 12:00 → 13:00 – 16:00
maandag t/m vrijdag
Vous avez une question ?
Posez votre question à l'un de nos collaborateurs.
