KLACHTENBELEID

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hello@gyessential.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Image
Wat zeggen ze over ons?


Heb je een vraag?

Stel je vraag aan één van onze medewerkers.

Support Lady
Check KLARNAMOGELIJK VANAF 50,-
Return EENVOUDIG RETOURNEREN
Star 5-STERRENKLANTBEOORDELING
Stock UIT VOORRAAD LEVERBAAR